søndag den 14. august 2011

Eggert Christiansen Hlavek

EGGERT CHRISTIANSEN HLAVEK.
 
 
Sidst vi sås for 25 år siden var jeg børnetandlæge (filialklinikleder) 
i Odense, og det passede mig så godt, at jeg fortsatte hermed til jeg 
blev pensioneret i 2002. Så jeg havde lagt min energi i at redde de 
0 - 18 årige. Det var børn nok for mig!
 
Dog giftede jeg mig i 77 til en stor datter,som i dag har en datterdatter.
Så jeg er blevet oldefar!
 
Min kone,som var en del ældre end jeg, døde i 1999.
 
Jeg var imidlertid så heldig 3 år efter at møde min gamle skolekæreste, 
Inger Thaysen, hvis ven var død flere år tidligere. Inger og jeg har nu 
været sammen i 9 år - og hun bliver dejligere og dejligere!!!
 
Jeg er stadig interesseret i det okulte og har nu 
et ståsted i teosofien,som besvarer mine spørgsmål tilfredsstillende.
Suppleret med viden fra clairvoyante ved jeg f.ex.nu, at reinkarnation 
er en kendsgerning!
 
Med kærlig hilsen
 
EGGERT CHRISTIANSEN HLAVEK
Lykkegårdsvej 39
Snestrup
5210 Odense N V
Tel.66160592 		 	   		  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar