lørdag den 13. august 2011

Bent Serup Jørgensen

Subject: korfattet cv

Blå bog Bent Serup Jørgensen

Efter ingeniøruddannelsen var afsluttet blev jeg ansat i entreprenørbrancen med udgangspunkt i Aalborg.
Jeg var direktør for Højgaard og Schultz i Nordjylland i mere end 25 år. Netop på min 60 års dag fusionerede vi med Monberg og Thorsen med MT Højgaard som det nye navn for selskabet.Det blev til Danmarks største entreprenørfirma.


Det blev min opgave at forestå opgaven i det nordjyske.Som alle ved er fusion en krævende opgave,og det medførte en blodprop i hjertet,da vi i februar 2003 var på ferie på Tenerife.Jeg er kommet godt over det,men lederstillingen blev ændret til seniorkonsulent.


I 1996 fik vi mulighed for at købe et dejligt hus i den yderste klitrække i Blokhus.Derved slog vi sommerhus og
helårsbolig sammen og slap for haven.


Jeg fortsatte som teknisk dommer i Voldgiftsretten indtil 2008.


Vi spiller lidt golf,rejser ca. 4 gange om året,bridge i vinterperioden samt en whistklub.Deuden har jeg en livlig rød cocker spaniel på 6 år

Ingen kommentarer:

Send en kommentar